МК Kahoot

Майстер-клас "Створюємо вікторини Kahoot"

Веб-ресурси:
для вчителя - https://create.kahoot.it
для учнів - https://kahoot.it/
мобільний додаток https://play.google.com/store/search?q=kahoot

План роботи:
1. Kahoot-вікторина "День української писемності та мови"
https://play.kahoot.it/#/?quizId=9cd71a53-10ce-4d29-bfeb-19a0a3faf4ea
2. Реєстрація вчителя - https://create.kahoot.it
3. Колективне створення вікторини, випробування.
4. Індивідуальне створення вікторини, випробування.
5. Звіт - заповнити форму
6. Коло ідей "Використання вікторин Kahoot" - дошка Padlet
7. Рефлексія

Інструкції

Як створити свій Kahoot?
Крок 1. Перейдіть за посиланням https://create.kahoot.it і створіть акаунт, натиснувши кнопку "Sign Up" (або увійдіть у свій акаунт, якщо він вже є "Sign In")
 

Крок 2. Для створення нової вікторини натискаємо "New K!" (створити новий)
Крок 3. Оберіть один із видів Kahoot: тест - Quiz, дискусія - Discussion, анкетування - Survey або послідовність - Jumble

Крок 4. В обраному типі завдання заповніть основні дані про нього і натисніть "Ok, go"
Крок 5. Далі натисніть "Add question", щоб перейти до додавання запитань
До кожного питання є можливість додати картинку чи відео. Зберігайте питання і переходьте до створення наступного. 

Коли вікторина готова, збережіть її натиснувши "Save"


Як запустити Kahoot для учнів?
Крок 6. Коли вікторина готова, натисніть «Play» для запуска.
Всі Ваші вікторини можна побачити натиснувши "My Kahoot"


Крок 7. Вкажіть як буде організована гра: класичним способом, де кожен сам за себе чи грати в командах (у цьому випадку даються додаткові 5 сек для спільного обговорення відповіді).
Також тут можна вказати налаштування гри.

Як учні підключаються до гри?
Учні зі свого комп'ютера, планшета чи смартфона:
1. Переходять за посиланням https://kahoot.it/  або запускають додаток із гаджета або використовують QR код
2. Вводять код гри, який генерується автоматично і демонструється учням у класі (на великому моніторі, телевізорі, інтерактивні дошці, за допомогою проектора).
3. Вводять своє ім'я
4. Коли всі учні зайшли в гру під своїм іменем вчитель натискає "Start"
Питання вікторини і варіанти відповідей з'являються на екрані вчителя, а учні на своїх гаджетах обирають свій варіант відповіді.
   



Немає коментарів:

Дописати коментар